tiistai 4. marraskuuta 2014

VILI

Hei olen Vili, sekarotuinen miehenalku. Rotuina minussa on kääpiösnautseria,kääpiövillakoiraa,länsiylämaanterrierriä,chihuahua, ja cottonia.
Olen syntynyt 16.3.2014 eli olen kohta kahdeksan kuukautta vanha.
Saavuin nykyiseen perheeseeni kahdeksan viikon ikäisenä ja ennen sitä asustelin Oulun korkeudella.
Olen äitini ainut pentu enkä siksi oikein alkuun hoksannut kuinka toisten koirien kanssa ollaan.
Pienempänä rakastin purra käsiä ja etenkin lasten pieniä nakkisormia hah.
omistajallani oli melkoinen homma saada minut kuriin mutta lopulta huomasin että on viisaampi lopettaa ajoissa.
Tykkäsin myös vääntää neljän tunnin välein mojovat tortut omistajaperheeni karvalanka matoille sekä lirutella minne sattuu olinhan sentään pieni.
noin. kolmen ja puolen kuukauden iässä päätin kuitenkin että olisi viisaampi tehdä tarpeet vain ulos, olihan se jotenkin hiukan noloa.
Nykyään rakastan perhettäni vaikka välillä meno on makuuni hiukan villiä, silloin painun toiseen huoneeseen jossa saan ottaa nokoseni rauhassa.
Rakastan lapsia ja heidän kanssaan touhuamista. Rakastan myös ruokaa varsinkin jos se ei ole koiran ruokaa niin ja kakkavaippojen jumalaista makua ei sovi unohtaa.
Ulkona minusta on hurjan hauskaa jahdata kaikkea mikä liikkuu ja ennen tykkäsin räyhätä remmissä, se oli minun tapani tervehtiä silloin kun jännitin. Nyt emäntä on opettanut ettei tarvitse turhaa jännittää ja rähjätä ja hyvästä käytöksestä saattaa joskus saada jotain herkkua, ei tosin aina, mutta silti kannattaa yritää.
Osaan jo monen monta perus juttua kuten erillaisia käskyjä maahan, istu ,paikka jne.
Tosin joskus turha pomottaminen ottaa minua päähän varsinkin silloin jos en saa palkintoa tarpeeksi nopeasti.
Mutta kaikin puolin olen kelpo veijari ja kaiken lisäksi komea kuin mikä.

Syksyisin terveisin:Viltsu eli Vili


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti